دستور العمل و قوانین کلی در خدمات پس از فروش
عودت مبلغ مشتری در صورت بروز ایراد ذاتی در 24 ساعت اول
- ضمانت قطعات مصرفی در صورتیکه ایراد بوجود آمده ناشی از عیب موجود در محصول یا قطعه باشد.
- اعلام پایان تعمیرات به مشتری توسط سامانه مکانیزه پیام کوتاه.
- ارائه فاکتور رسمی با جزئیات به مشتری بابت خدمات ارائه شده.
- ارائه خدمات توسط شرکت و نماینده ها به محصولات مشابه.
- اعلام حدود اجرت قبل از تعمیر به مشتری.
- جبران کلیه ی خسارت های ایجاد شده هنگام تعمیر.
- اعلان فراخوان به مشتریان و اطلاع رسانی در صورت بروز عیب فراگیر (اپیدمیک) در محصولات (اعلان به واحد ها و نمایندگی های فروش و سایت شرکت)
- در صورت توقف بیش از حد محصول جهت تعمیر و معادل زمان توقف به گارانتی محصول اضافه گردد.
- کلیه هزینه های ارسال و دریافت محصول به دفتر مرکزی یا نزدیکترین نمایندگی به عهده شرکت میباشد.